What is BRX?


BRX is formulated with a proprietary combination of French Grape and Wild Blueberry extracts, whose synergistic of specific flavonoids has been clinically proven as the best flavonoid profile for the brain and to support learning and memory capacities. 


The active ingredients are capable of crossing the blood-brain barrier (BBB) to reach the target area in the brain - the hippocampus. Not all flavonoids are equal - only highly bioavailable flavonoids have been shown to positively impact brain cognitive function. 

The hippocampus is the key area of the brain responsible for the formation and retrieval of memories. BRX can do more than just improve blood flow to the brain; it helps the person to have more new brain cells with good connections to allow better information transmission.

Being the first scientifically proven flavonoids, BRX is suitable for a wide audience and it is perfect in times of increased mental effort, before exams or when there is a need to retain a huge amount of information. The product can also be recommended for seniors who wants to maintain a healthy memory.

CLICK TO ORDER Contact: YaYa (012-485 6848) *Whatsapp if can't reach the line*



BRX diformulasikan hasil dari gabungan dua bahan aktif terbaik iaitu ekstrak buah anggur dari Perancis dan ekstrak buah beri biru yang hidup secara meliar (Wild Blueberry). Kajian klinikal hasil dari gabungan kedua bahan aktif ini menemukan tindakan sinergi flavonoid yang sangat bermanfaat untuk kesihatan minda. Ianya juga dikenali sebagai makanan untuk minda, menghasilkan profil flavonoid yang terbaik untuk otak dan menyokong keupayaan pembelajaran serta ingatan.

Bahan-bahan aktif ini mampu melepasi bahagian halangan darah ke otak (blood brain barrier) untuk mencapai kawasan sasaran di bahagian yang dikenali sebagai "Hippocampus". Tidak semua bahan flavonoid mampu berbuat demikian - hanya flavonoid yang terbaik dan terbukti secara klinikal sahaja mampu memberi kesan positif kepada fungsi kognitif otak.

"Hippocampus" adalah kawasan utama otak yang bertanggungjawab untuk pembentukan dan pengulangan semula ingatan atau memori. BRX mampu melakukan lebih daripada sekadar meningkatkan aliran darah ke otak; ia juga membantu pembetukan sel baru yang membolehkan penghantaran maklumat dengan lebih efisyen. 

BRX adalah flavonoid pertama yang terbukti secara saintifik, berkesan dan sesuai untuk semua golongan pengguna.

Ianya juga sangat sesuai terutamanya pada proses peningkatan kektan minda, sebelum peperiksaan atau apabila terdapat keperluan untuk mengekalkan sejumlah besar maklumat di dalam otak. Produk ini juga disyorkan untuk warga emas yang ingin mengekalkan tahap ingatan yang sihat. 


BELI DI SINI
Contact: YaYa (012-485 6848) *Whatsapp if can't reach the line*

#MaxximaNutrition #BRX #Memory #Flavonoids

Comments

Popular Posts