CMX by Maxxima Nutrition

APA ITU CMX?
CMX  dirumuskan dengan campuran ekstrak Aphanizomenon flos Aquae (AFA), ekstrak Wolfberry (Goji) dan oligosakarida. AFA adalah alga biru-hijau air tawar liar (cyanobacteria), sebuah aqua-botani organik yang diproses menjadi makanan tambahan. Ia tumbuh secara semulajadi di Upper Klamath Lake di Southern Oregon, yang dianggap oleh pihak berkuasa kesihatan yang terkenal di dunia sebagai "SUPERFOOD" atau makanan yang paling lengkap secara semulajadi. 



AFA menyediakan spektrum penuh 64 jenis vitamin yang mudah diserap, mineral, antioksidan dan enzim dan mempunyai lebih banyak klorofil aktif secara biologi daripada mana-mana makanan yang diketahui dan merupakan sumber aktif Vitamin B-12 untuk "vegeterian".




AFA bersifat "adaptogen"iaitu memulihkan keseimbangan badan dan minda keseluruhan dalam pelbagai cara. Ianya juga mampu merangsang proses pembaharuan sel yang rosak di dalam tubuh manusia secara semulajadi. AFA juga mengadungi molekul unik- Phenylethylamine (PEA), yang dikenali sebagai "molekul cinta", boleh meningkatkan tumpuan dan perhatian.











CMX juga dipertingkatkan dengan manfaat ekstrak Wolfberry (Goji). Kajian klinikal menunjukkan bahawa ekstrak Wolberry(Goji) mempunyai pelbagai khasiat serta kebaikan untuk kesihatan seperti meningkatkan sistem imun dan peredaran darah. 

Menurut kajian Jurnal Alternatif dan Komplementeri Perubatan, manfaat ekstrak Wolfberry (Goji) termasuk mengawal paras gula darah, meningkatkan tahap tenaga, meningkatkan kualiti tidur, meningkatkan fokus, ketenangan dan kebahagian, meningkatkan libido, mengurangkan keletihan dan tekanan, serta mempromosikan kulit yang sihat.

Ekstak Wolfberry(Goji) juga membekalkan antioksidan yang tinggi sebagai pelindungan terhadap kulit dari radikal bebas dan cahaya UV. Ekstrak Wolfberry(Goji) menyediakan perlindungan tambahan untuk orang-orang yang terdedah kepada masalah kulit. 

Satu kajian yang diterbitkan dalam "America Academy of Optometry & Vision Science Journal" mendapati bahawa ekstrak Wolfberry(Goji) juga mempunyai keupayaan untuk melindungi mata dari degenerasi makula, penyebab utama masalah kebutaan pada orang dewasa. Ekstrak Wolfberry(Goj i) adalah sangat bermanfaat untuk penglihatan kerana tahap antioksidannya yang tinggi terumatanya "Zeaxanthin" yang boleh membantu menghentikan kerosakan akibat pendedahan cahaya UV, radikal bebas dan lain-lain bentuk tekanan oksidatif. 

I want to be healthy

Retail Price: RM410 (WM) / RM420 (EM) per box
Member Price: RM350 (WM) / RM360 (EM) per box

Wechat: 012-4856848 (YaYa)


#cellmax  #sakit_jantung #kencing_manis #heart_disease #diabetes #high_sugar_blood #stroke #maxxima_nutrition #sakit_lutut 

Comments

Popular Posts